skolfoto igår å de..

Bloggade ingenting igår, blev lite stressigt.. Började med skola, och då var det skolfoto och NEJ det blev inte bra..
Slutade kring halv 4, och då skyndade jag ner på stan för att träffa emelie. Dock hann jag inte vara där nå länge för att jag skulle ta bussen hem för att hinna äta och jag hade typ 20 minuter på mig att äta och fixa mig och de för jag skulle till böle, så jag och hanna drog dit och sedan drog vi till stan ett tag och sedan drog vi tillbaka till böle.. Sedan kom jag hem efter 10 ngn gång och då typ såg jag ba tv och de..

Nu sitter jag här och väntar på att pappa ska komma hem och fixa mat till mig, eller det beror på.. Jag väntar,IFALL jag ska till böle ikväll.. Får se, min kropp är verkligen less.. Håller typ på att falla ihop!

Aja, nu ska jag väl bestämma mig om det blir böle eller inte..
pusss

Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0