senaaaste nytt:O

For till Böle igår, var med massa människor och sådära..
En viss person har fått mig att tänka till nu, fast jag orkar inte tänka..
Fast jag gör det ändå.. Men asså ja..

När jag kom hem så var det typ fest här :PpppPP
så jag blev meddragen på singstar, haha..
Är sjukt trött idag, blev ju sent inatt..

Har iallafall varit på affärer idag med morsan och brorsan..
Brorsan fick massa grejer,men jag hittade ingenting..
Ville ha en dunjacka,men jag tycker inte att någon passar mig bra!

Ska till Böle ikväll oxå tror jag,beror på hur jag mår och känner o sådära..
Fast först så kommer kusinerna och käkar grillat här,blir tidig middag.. sen så sjussar morsan mig!

Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0