filmkväll!

Sådär,då var man hemma.. Vi såg 2 skräckisar,eller okej.. Vi såg en hel,och sedan började vi på en annan fast såg inte klart!
Aja,blir att hyra lite i veckan och se hemma hos axel!

Egentligen skulle jag behöva sova för en vecka nu känner jag.. Men jag ska ut i lekstugan igen och sova,brorsan sover redan där! Men har en luftmadrass där som täcker hela stugan så man rymms!
Har sovit där då alla dagar från sommarlovet!
Fast imorgon blir det inte att sova i lekstugan,imorgon drar jag till pappsen! Och då skulle typ vi fara och testa en cykel åt mig, kanske blir att färga om den till rosa!

Vet inte vad jag ska göra nu, orkar inte gå och lägga mig nu.. Och familjen,eller ja.. Fredde och mamma ser Avatar,men den har jag redan sett! Så det blir väl att sitta och nörda vid datorn ett tag till!

älskar dig hannah!<3

Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0