Underbar kväll med brudarna igår..


Haha, jag ser mongo ut men ändå..


Hahah.. Man kan inte alltid vara snygg..


Ingen kommentar,bara såå snygga..


Jag knr mig liten där..

Jag ba; eehee, vad gör ni?

knr mig liten igen..

Haha nejnejnej..

No comment!

Hähä, vild cat´s eler någonting.

Haha, söta vi är.

Älskar er!<3



Haha,fråga inte vad jag gör.. Typ jag som tog bilden,och inte hann tillaka:]


Haha,älsklingar.. Och Elvira är söt<3. <


Om ni undrar så är det en pommac ni håller i.





Sara,Elvira,Amanda,Josefine,Diana.. Älskar er sjukt,blev en underbar kväll med er igår..


Nej, nu ska jag plugga.. Svenska och engelska, kanske ska försöka på min redovisning också. Eftersom jag har glömt fysiken på skolan,så kan jag ju inte göra den! Typiskt,provet är imorgon. Får nog plugga på hålet imorgon.. Om någon vill plugga med mig,känner mig som en pluggis.. Men skolan är viktig och jag vill iallafall få G!


Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0