VARFÖR jag vill byta klass.

Skulle printa en kommentar,men det funkade tydligen inte..
Men jag fick en fråga som såg ut så hära;

Varför vill du byta klass? :)

Svar;
Klassen jag vill byta till är BISS (bild,slöjd klass) klassen finns på skolan jag går på, och jag skulle egentligen ha gått i den klassen. (skulle ha börjat för ett halvår sedan då jag började på skolan jag går nu) Men pappa, visste inte hur man anmälde sig till profil klass? (eller vad det nu var..) Något strul blev det iallafall, jag ville ändå gå på den skolan,så jag sökte in på vanlig klass och kom in. Jag har sagt till både mamma och pappa, att jag vill gå i profilklass - BISS! Om det går att byta, byter jag KANSKE i åttan. Ni kanske undrar, varför JAG vill gå i en bild och slöjd klass? Det jag reagerade på för ett år sedan då man skulle bestämma sig,och söka in till de man ville gå, är fotografering/redigering och sådant!
Älskar att fota!
Visst, så finns det kanske någon liten anledning till!

Men, tillslut vill jag också bara säga att det är INGA STÖRRE fel på klassen jag går i, visst finns det saker/människor jag stör mig på. Men det är bara att leva med.


Long time ago...


Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0