packar och köpt tidning!



(solen blev för ljus, så jag kunde inte hålla ögonen öppna längre!)
Btw; vafaaan,de ser ut som om jag har en knölig arm?!

Packat, och varit och köpt en frida tidning som jag ska ha på flyget!
Dock,vet jag inte om jag är klar med packningen riktigt, jag vill inte ha med för mycket ifall jag skulle köpa mycket! Och jag vill inte ha med mig för lite så jag inte har någonting att klä mig med,ifall jag knappt skulle köpa något!
Lixom jag behöver; kläder,flera par skor,badkläder,smink,värmetänger,laddare och grejer,vad mer behöver man?
(
ja,det är en massa smågrejer jag glömt att skriva med..)

Kommentarer
- -
Postat av: emmanorrman,

sv; mår du då? (:

2010-08-05 @ 16:20:47
URL: http://emmanorrman.blogg.se/
Postat av: thesswester - inte som alla andra

bloppisen är igång på min blogg nu! Checka in och kolla om det är något du tycker om! :)



Ha en bra dag!

2010-08-05 @ 19:13:33
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0