skoterrrr

Har varit och åkt skoter idag, åkt lite skrana. Dock vart det jobbigt att gå upp för backen, så jag gav upp.. Världens mensvärk också.. Trodde ärligt jag skulle dö imorse, låg och skrek att någon skulle komma och döda mig. Brorsan fattade ingenting, jag tvinga han att gå på min rygg osv.. Nä, seriöst.. Imorse måste ha varit värsta gången! Okej, så kanske jag alltid säger.. Men idag var det verkligen det! Försökte tvinga i mig alvedon, men ja.. Jag hatar att svälja grejsimojsar. Måste ta en ny snart känn jag.
yeye, iallafall ikväll blir det att dra till stöcke och vara med folket. Som då är Sebbe,Hanna,Dennis och Simon. Får se vad vi hittar på. Ska väl börja sminka mig lite smått snart.. Så att det är klart, annars tar jag mig iväg typ 10 ikväll.. Jag känner mig själv,jag lovar.. fast bara ibland lixommm dahhhh åh.. orkar inte med mig själv.


Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0