när man är king, så är det king.

Hade typ as chill dag på skolan. började med typ lekar,sen film,och sen dikusion (stavniiing) sen sluta vi. Då drog jag och hanna till tegs grillen där Viktor,Krull och deras kompis var. Viktor bjöd på käk! Sedan drog jag och hanna till ICA där halva skolan var, haha dampa jävel på personalen.. Sedan drog jag till älsklingen och var med honom,fick honom att spela kort med mig. Vann alla gånger, kiiingen!
Och nu är jag hemma. Och jag tror jag stannar här ikväll,hemma alltså. Ska faktiskt försöka roa mig. Ska typ spela kort med morsan snart haha.. sen blire rockband med brorsan kanske? och lite träning maybe. sen film,och bigbrother! (L)


Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0