Hata växelvisboende..

Håller på att packa nu lite smått för att fara till mamma idag.. Bokstavligt talat så HATAR jag att ha 2 ställen att bo på, seriöst.. Känner mig typ aldrig "hemma" någonstans! Eller visst hos pappa känner jag mig ju hemma, eftersom det är lixom här jag bott hela mitt liv.. Men det är så jäkulskt drygt att dra med sig typ halva rummet varje gång man ska "byta hem".. Jag önska iallafall att jag hade gångavstånd mellan föreldrarna, men nej.. det är mer än 2 mil, och går inga bussar till mamma! Lixom de flesta har väl skilda föreldrar, men de har lixom föreldrarna som bor i samma område iallafall.. Det hade jag EN gång i tiden.
Längtar tills jag flyttar hemifrån..

Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0