de där vart väl lite fel..? men pusss,snut.

For ju till Simon iaf, han svarade tillslut.. Dennis och Sebbe kom förbi där,så vi följde med dom ut sen så var vi med hanna,lillen,leo,danne,elias och en massa anat folk! Vart väl självklart så att civil snuten tittade förbi,och vi folket blev lite oroliga.. (ja,dom stannade och massa....) vi var ju inte de lagligaste på böleäng om man säger så.. Menmen..
Nu skulle jag skype'a med elias,men självklart är inte den ungen inne.. Aja, får väl lägga mig och sova istället.. Eller kolla på någon film som jag såg när jag var sisådär 9-12 år? Har varit sugen på det ett par dagar nu..!
sådärja,nu fick jag entligen en liten bildddd..

Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0