skolfoto

Ligger och kollar på Jersey Shore just nu,men det slutar när som helst.. Har dushat,haft ansiktsmask,noppat ögonbryna lite och gjort lite nödvändiga saker ..
Imorgon så har vi skolfoto, hade väl en fundering om att vara "sjuk" men äeh.. Ska inte vara fjantig!
Det blir som det blir.. Och det får jag leva med..
Satt och funderade på att dom kan ju egentligen inte tvinga någon att vara med på kortet,för att det blir ju utlagt i skolkatalogen och då kan ju hela umeå + vissa andra ställen se det.. Och det finns ju typ lag på det och allt shosan..

puss på er mina fina biatchar!<3

hittar inte de enskilda på mig, så aja.. detta är typ 2 år sedan.. Min förra klass dessutom!

Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0