skola,stan,stöcke!

Skolan idag, hm.. Drygaste dagen, typ 8 lektioner på en dag och sluta halv 4.. Det gillas ju... INTE!
På svenskan fick vi sova i 2 minuter.. Det var helt tyst i klassrummet,SJÄLVKLART så skulle jag och hasse börja garva! Ovanligt,oneej!

Vi var på stan efter skolan och hade kul med skor med klack! drog bara hem och käkade,sedan drog jag till stöcka till hasse! Kom typ hem för snart 40 minuter sedan.. Vi var med Sebbe,Dennis och Viktor! Såg film,shoade runt, åkte moppe,var hos viktor,var hos hasse,var utanför dennis/lekte i hans garage,var vid bua,osv..

Nu försöker jag plugga lite till imorgon,kan typ ingenting och det är ett ganska "stort" läxförhör känns det som iallafal.. Aja,skit i det nu ska jag göra iordning för sängen pussar!


Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0