jag är king på min ring!

Skoldagen gick faktiskt bra idag, lektionerna kändes faktiskt bra.. Jag var faktiskt gaaaanska aktiv för en gångs skull!
Dock så hade jag bara 2 lektioner idag! Vilket var riktigt nice,och jag hade väl kraft kvar till de 2 lektionerna jag hade.. Engelska och Svenska!
Dagen började ju med att jag började 11.10 på stan,vi pratade med olika partier osv! Vänsterpartiet äger,man fick kondomer av dom haha..
Sedan så började vi lektion på skolan typ 12:55.. Så jag,Joannah och Robin gick och käkade på Frasses innan vi drog tillbaka till skolan och hade läxförhör och lite annat!
Efter skolan så drog jag till öst teg för att morsan jobbade där,och Signe följde med så snackade med henne ett tag,och sedan drog jag till böle och var med några.. Sen när morsan hämtade mig så följde typ 7 pers med till bilen.. Vilket jag INTE ville att dom skulle göra!

Ska väl snart försöka ta mig i säng tror jag, eller börja göra mig klar iallafall.. Jag är ju så duktig på att gå och lägga mig denna vecka!

Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0