HATA SKOLAN!

Åh, nu seriöst är jag så jävla less på skolan.. Seriöst, den kan ta sig.. Hatar all jävla press, jävla läxor och skit.. VARS FAN ÄR MIN FRITID DÅ?!!! visst, det finns helger? men då har dom krånglat till det och då är det jävla läxor tills måndan, och när ska man plugga då..? NEJ, DÅ SKITER JAG I DET..
PRESS ÄR NÅGONTING JAG VERKLIGEN HATAR JUST NU.. Är less på att pappa håller på skrika; HUR GÅR DET MED LÄXAN?
JAG: DÅLIGT..
PAPPA: VARFÖR GÅR DET DÅÅÅLIGT DÅ?
JAG; FÖR ATT DET GÖR DET..
PAPPA; MEN DÅ MÅSTE DU JU PLUGGA..
JAG; ÅÅÅ VAD FAN ÄRE JAG GÖR? TRORU INTE DET ÄR DET JAG FÖRSÖKER MED..? JAG ORKAR INTE, HAR FAN KÄMPAT TILLRÄCKLIGT MED DEN DÄR SATANS LÄXAN..
PAPPA; MEN DÅ FÅR DU INGA BETYG..
JAG; VADÅ INGA BETYG? JAG BRYR MIG INTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE...
PAPPA; DET MÅSTE DU GÖRA OM DU SKA TA DIG IN PÅ NÅGON SKOLA..
jag; jag ska bli städerska.
pappa; du måste plugga ändå!

MEN SERIÖST, JAG ORKAR INTE PRESS.. JAG GÖR LÄXORNA NÄR JAG KÄNNER FÖR DET..
OCH NU FÅR JAG KNAPPT GÅ UT FÖRENS JAG SKÖTER SKOLAN OCH MINA FUCKING LÄXOR..

SERIÖST, NU ÄR JAG SÅ JÄVLA SUR SÅ JAG VET INTE VAD..
FÖRLÅT FÖR DETTA INLÄGG.. MEN JAG BEHÖVER VERKLIGEN SKRIVA AV MIG...


ÅÅÅÅÅHHHHH, HATA SKOLAAAAN....................................

Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0