ett syskon till..

Skrev ju i förra inlägget att jag fick veta igår att jag ska få ett till syskon! Ja, det var tydligen därför vi drog på resturang och de.. När mamma sa;
Vill ni veta en sak/Ska vi berätta något..?
Så blev jag typ rädd, jag förstod nästan att det var en unge på gång!
Aja, känns faktiskt lite roligt! Det är typ beräknat till den 14 Maj,eller något sådant.. Vänta nu,är inte det typ alla hjärtans dag?
Iallfall,de kan ju vara tvillingar?:O Morsans mage har tydligen växt otroligt snabbt eller något sånt!
Haha,ändå kul med typ små tvillingar.. Nä,men de skulle vara kul med en liten tjej.. Har ju redan en lille brorsa,men en tjej med små rosa kläder.. Fyfan vad gulligt!
Fast lite surt känns det väl att jag typ blir 18 år när ungen är typ 3.. Känns som att när jag är 18 så kmr jag ha så fullt upp med annat å de.. Känns som om jag inte kommer vara med så mycket under ungens uppväxt!
Aja, ska göra allt för att barnet ska få det så bra som möjligt!
Haha shiet, när hon/han är lika gammal som jag är nu ungefär så är jag typ 30! haha shiiet..
Och så en sak till, mamma kan ju bli mormor när hon har ett eget barn på typ 3-5 år..


Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0