MÅSTE SHOPPA HEJ?!

Har varit med hanna idag ett tag, vi gjorde klar en musikgrej och sedan såg vi filmen " Linas kvällsbok ".. Jag har sett den förr,men whatever?
Nu håller jag på packa lite.. Ska ju byta vecka, hur mycket grejer som helst ska med.. Fattar ändå inte hur det kan bli så mycket! En ganska stor full väska, plus 2 väskor (handväskor,hahahah... åh det låter så fuuuult... ;s )
Aja, jag får snart damp.. Jag måste shoppa.. Det känns som om de var 55 år sedan jag shoppade senast.. (55 år-2 veckor? (a) )

                                              Ny rakhyvel!


Ny maskara - Mamma har en sådan,som jag brukar låna.. Den är faktiskt super bra tycker jag!

hahha,fin bild.. Nä men, KLÄDER!!! Kan aldrig få nog av kläder.. Är så trött på mina kläder nu,så nu måste jag ha mer igen.. Mest tröjor,såklart!
+ underkläder, fanns inga bra bilder så lika bra.. så inte folk tror att jag är ngn  himla apimojj!

Måste ha råd med en present åt morsan också.. Hon fyller år på fredag som kmr,ska väl dit tror jag.. IFALL hon skulle sjussa mig till vännneoor sen!


Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0