hejpådigdinkorvimos!

Min uppdatering suger verkligen just nu,men jag försöker hinna med att leva mitt liv också.. Skolan tar över i stort sätt hela mitt liv.. Och jag är grymt irriterad på det,dock har jag mensvärk.. MEN jag är riktigt förbannad ändå!
Hade prov i morse,det kändes som om det gick ganska bra! HOPPAS JAG FÅR GODKÄNT! Annars eldar jag upp böckerna,kan jag lova.. Har prov på fredag igen, har typ 30 sidor som jag måste läsa.. Borde egentligen plugga! MEN NEJJJ,På måndag är det också prov, fysik inte mitt starkaste ämne.. JAG SKULLE KUNNA FORTSÄTTA I EVIGHETER Å BABBLA UPP ALLA JÄVLA PROV! JAG BLIR SÅ SUUUR..

Igår drog jag iaf till böle,jag körde moppeee igår en schväng ägde ju lätt! å massa mer..
bloggen kmr sugaa hååååårt nu,och har gjort meeen ja.. har inte så mke tid lixom.. mitt liv går föreeee!

Barnens Parti,de diggar vi!
Jag ska göra mitt eget parti.
det skulle ägA.
kan ja lova.
hejdå!

Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0