hej åsna

jag har tråkigt, jag orkar inte packa.. för om jag ska fortsätta så måste jag typ he i min dator nu.. och jag vet inte om jag vill det än.. för då kmr jag inte ha ngt att göra sista minuterna..
jag är hungrig, he blir tacos te middag!
typ mums?
jag har tänkt på en sak; de flesta barn gillar ju typ tacos (har jag rätt?) men barn gillar ju lixom typ slisk eller  vad man ska säga.. och tacos, det är ju som bröd med kött och grönsaker! Mest grönsaker! Därför undrar jag; varför tycker ungar att de kan vara så gott?
Okej.. tolka mig hur ni vill nu.. men jag brukar sitta och tänka på det där ganska ofta..
OCH NU HAR JAG FÅTT DET UT MIG! GRATTIS PRESIKAN.
inte presikan utOM PERSIKAN!
RÄTT.,,,
NU HÖR JAG TALLRIKAR I KÖKET..
OCH NU SKA JAG FÖRSÖKA PACKA NER LITE MER FÖR JAG TROR JAG SKA ÅKA ETT LITEET TAG EFTER MATEN..
DÅ HOPPAS JAG ATT PAPPA HAR KÖPT MINA GREJER SOM HAN SKULLE KÖPA.
NU NÖS JAG PROSIT..

Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0