natten var najjs:)

Asså åh, jag har sånna bekymmer med bloggen..
Jag vill blogga,men jag har inte så mycket tid.. Jag vill blogga,men läsarna är borta.

Aja,skriver ju inte bara för att ngn ska läsa,öhööö!

Aja, inatt var det underbart.. Var med viktor,dennis,sebbe,simon och hanna.. "Lanade väl",somnade några gånger,sprang ut några gånger och rullade i snön,hoppade i snön,och haha dennis ramlade med moppen typ i en massa snö.. sen såg man inte han.. jag hann aldrig vara med å se vad som hände, såg bara att moppen låg i snön,och en röst skrika.. sen insåg jag att dennis låg under.. sen så var dennis pigg så han hämtade en grej från ett trummsett och typ väckte oss alla.. viktor somnade,så jag kom på att jag skulle måla han till en katt,ja.. det var en najs natt ska jag säga..

När jag kom hem idag, så var elias på ersboda så jag träffade han och snackade med han ett tag..
Nu hade jag tänkt vara duktig och försöka plugga, får pizza om en timma.. och så kanske jag ska vara med elias!

Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0