När man har strulat till det,så får man göra det bästa av sitvationen!

Gårdagen började med att Simon&Elias kom hem till mig vid typ 1, vi gjorde en kladdkaka.. Sedan så gjorde vi en hel smet, fast vi gjorde ingen kaka av det.. FETT <3<3<3
Aja, och dom drog väl hemmåt vid 4, och då drog jag väl till stan ganska direkt och träffade emelie och vi drog på frasses och käkade pommesfrittes,ÄNNU MERA FETTT!<3<3<3
Sedan vid 7,så drog jag till Böle och var med dennis,sebbe och elias! Vi bestämde oss för att färga dennis&sebbes hår blått,och mycket riktigt! Sedan så fixade vi deras hår, (jag och elias alltså) eller ah.. Jag fixade iaf sebbes,men han gillade inte att han fick knorrar på sidorna vid öronen typ.. :(:(:( SADFACE BLEV JAG! Det blev så snyuggtttt..


sebbus!

hårskum!


Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0