Ett långt tråkigt inlägg då..?

Denna dag har gått åt av att sova, fram tills efter klockan 1 då pappa tvingade upp mig.. packa lite smått,söka filmer som jag ska fixa ikväll,raderat filmer från datorn och kontrollerat att dom finns på USB;n,checkat massa kläder på internet,och ja..? vad mer? Inget mer!
Nu ska jag strax äta,ska göra mig lite pannkakor och äta innan morsan kommer och hämtar mig,ska till dom ikväll efter 2 veckor hos pappsen!

Jag vill verkligen försöka komma igång med bloggen igen,men det är så svårt att greppa tid till att blogga eftersom det kräver en hel del tid om det verkligen ska vara värt! Nu bloggar jag ibland,kanske någon/några gånger i veckan,men skit trista inlägg! Det är inte ens kul att skriva då.. Behöver TID,TID,TID!
När det är skola,så har jag verkligen ingen tid, skola hela dagen typ,hemma TIDIGAST klockan 4,käka vid 5 knsk,tv,och ja.. det är väl en himla massa plugg man måste fixa hemma också.. På helgerna? Ja,då vill man kasta ordet skola långt uti helvete och vara med vänner och så.. Och nu har det varit lov i en vecka, ja? Inte har man tid då heller,nej då är det att sova tills lunch,kanske stan/vänner på dagen,hem,käka,och sen skynda sig iväg på kvällen! Sen kommer man hem någon gång på natten typ,och ja? Då vill man bara ligga i sängen glo på tv, elr snacka med ngn..

Ja,se här.. Nu blev det ett långt tråkigt inlägg,som ingen ändå kommer att läsa.. Dock har jag väl inga läsare kvar på min värdelösa blogg så det spelar väl ingen roll ändå?

Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0