Helgeeen!

Inte mycket alls bloggning i helgen.. Men nu äntligen har jag faktiskt tid, i fredag så gick jag först på stan på dagen med Hannah,Hugo och Viktor (?) sedan for jag hem och åt,och efter ett tag for jag på majbrasan! Sedan vid typ 10 så for jag äntligen till Stöcke och var med Fiken,David,Hannah, och Simon/Burre!
Sov sedan över i Stöcke!
På lördagen lyckades jag och Hannah ta oss hem till mig i degernäs, och hämta min cykel och sedan for vi till Böleäng och var med David,Burre/simon och Fiken/fredrik! På kvällen sedan så for jag till Hannah och var med henne och David och Burre,sedan sov jag i Stöcke igen. Och vaknade där idag,och då kom Simon och David typ  klockan 10? När dom farit så cyklade jag och hannah hem till mig!
Som ni kanske fattat,så har det varit en ganska stressig helg så nu fattar ni varför uppdateringen varit seg!
Förlåt för ett långt inlägg btw!

Bilder från helgen kommer senare..
Tills vidare så bjuder jag på en gammbild på mig, bara för att jag vet att ni gillaré!

Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0