Morgon plugg!

Sitter nu och ska försöka plugga, pluggar textil slöjd! Har ju prov på det imorgon, och jag kan ingenting! Pappa tycker att jag ska ha det hära i blodet (om man säger så?) för att jag är en tjej? Och han säger att textil är bara tjejgrejer och då kommer jag klara provet för jag är tjej..
Ganska länge kvar innan bussen går, jag sitter här klar nästan.. Ska bara sätta på örhängena,och en halsduk så är jag väl klar! Men det är ungefär 40 minuter kvar innan bussen går så jag får väl sitta och plugga tills dess, skriver väl något inlägg till innnan jag far..


orkade inte ta ngn bild som jag tagit nyss, alla blev bara wieerd! Kommer bilder ikväll knsk, om jag inte har fullt upp med pluggandet!


Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0