fågel fisk eller mittemellan?

Är hemma nu, fast det har jag varit ett tag faktiskt.. Drog ner på stan innan jag for hem från stan, och där mötte jag upp emelie,men det blev ingen lång stund. Behövde dra hem eftersom att jag egentligen skulle vara hemma klockan 5, men det blev väl typ halv 8 jag kom hem?

Iallafall, så har jag "lekt fågel fisk eller mittemellan" med pappa.. haha, eller okej.. Såhär var det; att när jag var hos sara så ringde pappa och sa att han hade köpt min "favorit"godis eller jag vet inte om det är min favorit eller inte men iallafall så sa han sedan att han hade ätit upp den och det trodde inte jag på (för han retas jämt..) sen när jag kom hem så frågade jag efter den,och då sa han att han inte hade köpt den och att han bara skojade.. och då trodde jag det! sen så frågade han om jag hade kört/lekt "fågel fisk eller mittemellan" och då var jag tvungen och leka det..


Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0