faacelook

När jag ändå slängde in dagens outfit, så kan jag slänga in dagens facelook oxå! Har pluggat lite ikväll, dock håller jag på bryta ihop! Pappa har även tjatat på uttalet på KÄRNA OCH STJÄRNA! Och undrar om jag går hos en talpedagog? Haha, nog om det.. Nu är jag påväg i säng och ska lägga mig med plugget lite till om jag orkar! Har ju prov imorgon.. Och egentligen glosor också, men dem har jag inte orkat bry mig om eftersom jag har fullt upp med provet. Får väl försöka lära mig några glosor så man är lite duktig imorgon på förhöret!
Men jag hoppas iallafall att det går bra för mig på provet imorgon!

Vet inte hur det blir med update;n imorgon,eftersom jag åker på skolan imorgon på morgonen som vanligt, slutar vid halv 4 och sedan åker hem. sedan vid 6-halv 7 åker jag tillbaka för att vi har föreldrarmöte MED barnen.. Fett drygt, vet inte om jag pallar fara!

Nu blev det mycket text,men anyway godnatt typ!


Kommentarer
- -
Postat av: sara

Jag tycker faktiskt att du är fin!

2010-03-24 @ 20:54:38
URL: http://miniby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0