bv.


Hannah Wendel.. Vi har kännt varandra i mindre än ett år,men det känns som mer! Jag vet inte vars jag ska börja, men jag älskar dig sjukt mycket! Under dessa månader vi kännt varandra,så har vi hunnit med att skapa underbara minnen fler ska det bli! Alla våra turer till böleäng,med folket där och allt nytt folk.. alla våra namn till alla människor,och när vi möter en människa har vi alltid en massa namn även om vi inte känner personen.. Haha,och det bra'a är att ingen fattar only vi! våra "parodier" av en viss människa.. Och alla våra namn på "ENÖGA",alla flumstunder,filmkvällarna,och din tjejkatt som jag gjorde till kille,alla bilder,planerna för sommaren.. Gosh, det ska bli av!
Visst det har varit en del knas, som blev till "rolighet" i slutändan.. Men vi klarar det!
Du är underbar, don´t leave me..
Du gör skolan rolig!



Kommentarer
- -
Postat av: Hannah ♥

Nawwh, älskarejj med gmn<3.

Genom eld och vatten för dej älsk:*

Lämnarejj aldrig<3

Taggar sommaren! Tälta, bada, basta, böle, och så himla mke mer<3

2010-06-02 @ 17:40:56
URL: http://hannawendel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0