jag kan inte vara vänlig! :(

Jag glömde blogga igår! Jag ber så mycket om ursäkt (ELLER NEJ,AXEL.. HJÄLP MIG,HUR ÄR MAN VÄNLIG? )
Jag kan inte vara vänlig,eller vad det nu heter..? Skit samma,för jag kan inte! Men axel kan,det är han bra på!
JUSTE NU KOM JAG PÅ! Du får ursäkta mig så mycket! Okej vi kör om det där:

Hejhej,jag glömde blogga igår! Ni/du får ursäkte mig så mycket! Men jag är så trött när jag kommer hem på kvällarna. Ursäkta mig för att jag är trött! Men ibland är det svårt att låta bli!

Igår så for jag till kötbullen ju.. (FÖRLÅT SÅ MYCKET..) okej,jag for till Elias.. och först gick jag fel vägar när jag skulle till han.. Fast han såg mig när jag gick fel vägar.. Och då messade han med mig,jag blev lessen.. För han sa att jag gick fel väg! Men jag var lite vimsig i skallen tror jag... Förlåt!
Sedan så vettni,då satt vi vid datorn lite granna.. Osså såg vi en liten snuttis av Saw 5.. Jag trodde det var 3 an.. Men ibland kan man ha fel! Men då blev vi så rädda,så vi vågade inte.. Så då gjorde han mig glad,så jag fick lite teman i min mobil! Nae, sedan så for vi ut.. Plötsligt var vi på ICA! Fråga inte hur vi kom dit.. För det vet ingen av oss.. Vi bara öppnade ögongen och såg att vi var på ICA!
Men vi ville inte vara där.. Eller,vi hade svårt att bestämma oss..
Så då for vi ut! Sedan snurrade vi med cykeln.. :O Okej.. Nej, cykeln snurrade inte.. Men det gjorde elias! Sedan var jag tvungen och hålla i en lten pinne... Som skulle avgöra om vi skulle köpa nutella eller inte! Och pinnen ville det. Så vi gjorde precis som pinnen ville! Vi är så gulliga mot pinnar!
Nej,sedan blåste vi iväg till Simon och såg på Mumien!

Nej,okej.. Jag vet inte om det är EXAKT den hära.. Men den hära heter också Mumien.. Och det kan väl inte finnas så många mumien..? Eller okej.. Det finns många jessicor eller persikor. Så det kanske finns många mumierar!



Nu blav det mycket text.. Men jag är på skrivhumör! Jag är busig idag! Busig_flikka ni vet?! Ojah,tänkte väl det. PRECIS

Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0