Elias och hanna idag!

Kom precis hem från hanna! Vi gjorde massa, pallar inte berätta! Eller okej, vi for och cyklade och gjorde massa..
Grr, we love u *****

Dagen började med att elias kom hit,och efter ett tag kom Hanna oxå, sedan åt vi upp kladdkakan från igår och sedan drog vi ut och sprang rund en sån där vatten-blomma och blev blöta! Så då solade vi oss varma!
Sedan så drog jag och hanna och följde med elias till böleäng,sedan for han hem och vi for direkt till röbäck och köpte glass och sedan hem igen! Så ganska mycket cykelturer har det väl blivit idag!

Nu ska jag nog gå och värma på lite bullar tror jag, sedan packa om jag orkar! Åker till stugan imorgon..

Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0