Simhallen,"förklarar",plugg,hollywoodfruar!

Har just varit på simhallen med brorsan, han har haft simskola.. Och sedan SKULLE han till den "stora" bassängen, och ja.. Det gick ju som det gick! Men iallafall,jag måste plugga nu.. Har skit mycket läxa! Tills imorgon har jag engelska glosor.  Tills på fredag har jag matte och tyska. Tills på måndag,svenska och fysik prov. Tisdag; Redovisning i svenska. Onsdag; Engelska prov. Och idag hade jag någon svenska läxa! Mycket läxa? Ojaaa.. Ska iallafall plugga nu i 40 minuter,och sedan så ska jag kanske se hollywoodfruar..

Btw; Fick en kommentar om att jag bara klagar i varenda inlägg osv..?

Men grejen är att.. Det har jag faktiskt inte tänkt på egentligen, men det är som "jag".. Och det har bara blivit så att det blivit lite "klagande" det få gånger som jag skriver här.. Men ska försöka tänka lite på det.. Och P.S Skriv helst vem ni är om ni ska kommentera,för varför är det värt att kommentera anonymt? Jag menar,man ska kunna stå för sina åsikter!



Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0