Sara och Elvira mobbar mig..

Det blev så att jag,sara och Elvira for till Böleäng och sov här hos Elvira!
Och de mobbade mig för allt jag sa, också när jag sjöng så spelade dem in mig.. Och nu kan hela världen se och höra mig! Jag kommer bli känd, för min finska.. Nä, nu ska jag vara "normal"..
Elvira sitter och äter nu, men jag orkar ingen mat så jag fick låna hennes dator. Sara har farit till hästarna, tror jag?
Och jag ska väl fara om någon timma eller så, för att jag måste på stan en snabbis. Ska försöka hitta någonting att köpa, kanske blir en spegel. Och smink kanske, fast jag vill ha kläder också.. Kanske jeansleggings, men kanske någon tröja också? Äh, vi får se om jag kommer hem med någonting!

Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0