Hemma igen!

Hemma igen.. Har varit på stan med Emelie, det var hur länge som helst jag var med henne! Men vi började med att äta, haha sjukt feta var vi! Sedan drog vi in mot stan och då träffade vi sofia,cissi och deras killar plus en annan. Annars så drog vi och kollade lite affärer, hittade ingenting.. Har inge mycket pengar kvar! Men pappa fyller snart på mitt konto med 850:- hoppas jag.

Idag hade vi prov, engelska.. Det kändes som att det gick ganska bra TILLS jag kom ut ur provrummet eller klassrummet då,och hörde att man skulle böja orden på sista sidan.. Och ja, jag hade självklart bara skrivit in orden UTAN att ha böjt dem. Så där var det  -20 poäng. Och då började jag skrika och allting i korridoren, självklart så skulle vi ha fysik då och vi hade ju prov i det i måndags,och vi fick igen det idag. 13/25 typ, fick jag! En sak som jag blev sur över är att det var såhära 2 blad. Ena bladet skulle man ringa in det rätta svaret och sedan på det andra pappret skriva bokstaven på det alternativ man svarade. Sedan på det pappret man skulle skriva bokstaven på så hade jag glömt att skriva en bokstav MEN jag hade ringat in rätt svar! Och då fick jag fel,fast svaret som jag hade ringat in var rätt! Sedan så gick jag till läraren och sa det! Men han sa bara;
Ja.. Så kan det va!

Btw; Bilder från stan kommer sedan,då emelie fått in dem i datorn!


Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0