Gammal vs. Ny bild!

Jag är sämst på att uppdatera, men hemligheten bakom all dålig uppdate är att jag har en annan blogg att sköta.. Där jag skriver 10 inlägg per dag.. (försöker iallafall) Men direkt jag fått min bärbara dator (när jag nu får den) så blir det nog genast bättre uppdate! men kommentera ändå, jätte kul faktiskt att läsa!

Bara för att jag har dålig update,så ska jag bjuda på en otroligt ful bild.. Jag menar,kolla bara håret? men jag warnar er.. Den är ca 2 år gammal,tror jag.. Den är från när jag och emelie var i/påvåg skåne,hon skickade den till mig tror jag.. För några veckor sedan!




Bara för det,så måste jag lägga upp en nylig bild (om man säger nylig.. okej,det gör man inte.. Men nu får det heta så) den är någon vecka gammal. Förändrats liite kanske? TACK och lov!

Iallafall, så ska jag gå och utmana mitt tålamod med ett pussel på 750 bitar.. Haha,tolka mig som vad som helst nu. Men it´s true! Sedan om en kvart ska jag se något på TV som handlar om en kvinna som typ är smal men har as feta ben.. Låter ju ändå ganska normalt? Men får se vad det är för knäppt!


Kommentarer
- -
Postat av: Joannah

finaflicka<3:)

2010-01-09 @ 18:04:38
URL: http://nolee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0