Dagens..

Dagens outfit..


Haha, hoppas denna bild duger som dagens outfit..
Tröja leopard -
Company någonting..
Jeans leggings - H&M
Tjock sockar - Skulle gissa på gammelfarmor eller någon kanske.

Dagens Parfym..

Självklart blir det..
Paris Hilton - Can Can..

Dagens smycken..

Jag tyckte jeansleggingsen var lite "tråkiga" så jag satt dit ett "jeans-smycke" som egentligen är ett halsband..

och..


Vanliga vita runda örhängen,vill dock ha större men..
Dom är iallafall från Guldfynd!

Dagens frisyr..

HA-HA, den såg inte riktigt ut sådär.. Allt har fallit ner och massa.. Skulle egentligen vara som en boll där bak på uppsättningen..


Dagens facelook,smink,osv.. Får bli någon annan gång,då jag inte är sur på min kamer haha.. Men den funkade tillslut.. Men jag lovar,bättre bilder någon annan gång! Bara lite test här..


Kommentarer
- -
Postat av: Linnéa Johansson :) <3

Läser också din blogg :] <3

2010-01-13 @ 19:53:37
URL: http://linneajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0