Sminkat brorsan..

Jag har sminkat min brorsa, haha.. Det är så kul att sminka killar, eller ja oftast & vissa..
Skulle fixa hans hår också,wax och typ allt.. Men nu försvann han,vet inte vars han skulle!

- Kan du ta ett kort och visa dina kompisar de?
haha ja,han vill att jag ska visa mina kompisar en bild på han i smink.. Fick dock ingen bra bild..

Jag sitter och försöker kämpa mot min läppsår.. Åh,så hemskt!
Kanske ska plugga lite också. Måste nog plugga lite matte,så läraren blir glad igen.. Råkade gå lite fel, (haha)

Kommentarer
- -
Postat av: sandra

( hittade dej via Hofosho bloggen)

iaf, Hofosho Vira har äntligen startat egen blogg!

vi som fans borde stötta henne och följa henne där :D

http://kandylandy.blogg.se

2010-02-19 @ 22:46:35
Postat av: Hanna.W

MUNsår ;O <3

2010-02-20 @ 15:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0