Sitter och väntar på bussen

Sitter på stan nu och väntar på min buss, Hanna har just farit. Så jag for och satte mig på bibloteket och vänta på bussen, jag tog bussen som går efter hennes eftersom inte hon skulle behöva vara själv på stan.
Hon shoppade en hel del, jag shoppade inget. Förutom godis då.. Haha, men jag ska köpa en ny jacka och vet inte hur mycket pengar jag har kvar! Så jag får vänta tills jackan är köpt!

Vi har engelska redovisning imorgon, och jag har glömt papprerna och allt och jag har inte pluggat någonting. Man får INTE läsa innantill! Rädda mig!

Hänt en del saker idag, så ja.. Vet inte vad som kommer att hända! Bussen går om 20 minuter,så jag ska fortsätta vänta..


Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0