Otroligt sköna dagar!

Denna vecka,känns som världens underbaraste vecka! Så otroligt härlig skolvecka asså! Har haft minst 1 och ½ timmas hål,varje dag!

Måndag:
Måndag,var mer som vanligt..
Lästid,So,Matte,lunch,hål/rast i 1 timma och 50 minuter,idrott (pingis,chill) och sedan fysik.

Tisdag:
Tisdag,var underbart. Hade nog bara 2 och ½ lektion.
Började med svenska, (läraren var inte inne på lektionen,utan var ute och snackade med en och en hela lektionen) Sedan Kemi med Carin (en söt lärare,som är chill) sedan lunch och sedan när jag kom till Specmatten  så kom de ingen lärare. Så jag,Signe och Joanna satt väl bara och gjorde inte så mycket! Fast bestämde oss för att gå tillbaka mot de andra i klassens matte! Där det var bara 10 minuter kvar! Så man hann väl inte så mycket,den lektionen räknas nog inte för oss 3. Sedan var det hål,eftersom engelska läraren var sjuk. Skönt. Vissas språk var också inställda, Tyska2 var inställt! Synd att man inte går i den gruppen. Iallafall så hade jag tyska då, typ i tjugo minuter? Sen slutade jag!

Onsdag:
Idag har det väl varit ganska chill också.
Började med svenska, (läraren var inte heller med på lektionen idag,utan var ute och snackade med en och en.. Blev ganska mycket snack och bara chill på den lektionen) sedan var det språk, behövde bara översätta en text och sedan slutade jag den lektionen. Sedan hade jag hål i 2 timmar, eftersom engelskan var inställt idag också. Klockan 12 (på fysiklektionen) skulle vi gå och göra "val" vad vi ville göra på frilufsdagen,jag tog bowling! så,då missade man lite av fysiken. Otroligt skönt,sedan bara klassråd,slutade den tidigare. Och sedan Elevens val (bild) typ satt vid photoshop!

Känner att det blev lite väl mycket text. Men kom på att jag har haft så otroligt sköna skoldagar! Imorgon har hål i 1 timma och 20 minuter PLUS 1 timma och 10 minuter. Plus så slutar jag 13.50!


Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0