Mitt hår är orange typ?

Jag har svårt att bestämma vilka kläder som jag ska ha.. Har sminkat mig klart, men håret.. Det har precis torkat klart tror jag, men jag vet inte hur jag ska ha håret.. Utsläppt,uppsatt? Rakt,lockigt?
Svårt att vara tjej.. (Ifall man är "fåfäng" HAHA? Jag vet knappt vad det är, men pappa lärde mig det ordet igår när jag snackade med honom om en sak)


Funderar på att följa med pappa och hans kompis till MediaMarkt, mamma kommer ju och hämtar mig halv 3. Men, hon får nog hämta mig där istället!

Juste, jag har checkat in på en hemsida där jag vill handla (fast IRL) Så jag tror det blir en sväng dit någon dag då jag har tid och sjuss och allt! Sjukt snygga kläder (tror jag?) De har iallafall sjukt bra klädmärken! Tror jag ska köpa en Wesc-tröja iallafall! Och en röd-vit puma.

jag just nu..


Ohja, mitt hår är ORANGE! Jag blir galen? Det är inte roligt att ha naturlig hårfärg också är det orange? JAG VILL FÄRGA MITT HÅR. blondare!
Asså jag vet inte, jag tycker mitt hår ser orange ut? Vad tycker ni?!


Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0