Kom precis hem.

Jag kom precis hem,har varit med Hanna&Signe. Efter skolan,så väntade jag och signe på att Hanna skulle sluta. Eftersom hon har teknik,men vi hade förra terminen! Det gick ändå ganska snabbt att vänta.. Det var ju ändå typ nästan 2 timmar? Sedan tog vi bussen till Hanna i stöcke!  Var hemma hos Hanna i några timmar och sedan for vi till Hannas träning Taekwando (?) och nu är jag hemma och vet inte vad jag ska göra! Är det något bra på TV?

 

Imorgon har vi nog klädsim skulle jag tro (?) direkt på morgonen. Vi ska nog bada med BISS klassen. Jag vet inte vilka kläder jag ska ha? Vad kan man ha egentligen? Inte shorts, inte mjukbyxer, inte jeans (som mamma säger ? ) kanske leggings? Men jag vill ha långa shorts. Tröja blir nog lite lättare att hitta skulle jag tro! Får väl se..


Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0