"Jag vaknade klockan 9"

Jag vaknade klockan 9 idag, det är sjukt för att vara mig.. Trodde jag skulle vakna typ 12? Aja, bättre att göra någonting av dagen istället för att sova bort halva dagen. För nu har jag hunnit bada/dusha, ätit frukost, fixat en sak, och suttit vid datorn. Det skulle jag ju inte ha hunnit gjort om jag skulle vaknat klockan 12.

Ska försöka hitta nå kläder att ha på mig idag/ikväll eftersom jag ska till Bjurholm! Funderar på att ta en sväng förbi H&M för att köpa en sak. Men det får bli någon annan dag, känner att jag inte har ork att gå ut i "onödan"

Ska typ sminka mig nu, dagens outfit och grejer kommer senare! Puss på er alla glada,och sura!



Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0