"Jag trodde att jag skulle äta frukost klockan 12 på natten.."

Vet ni vad jag gjorde inatt/igårkväll?


Jag gick upp,gjorde frukost och satt mig och åt.. När jag nästan var klar så kollade jag på klockan och tyckte att den såg konstig ut, blev ganska förvirrad och kom sedan fram till att klockan var vid 12. Började undra om den var 12 på dagen, och att jag hade försovit mig och missat hela skoldagen. Sedan gick jag tillbaka till mitt rum till min mobil och kollade på klockan där 23.53 var klockan! TYPISKT! Jag hade gått upp och ätit frukost i onödan!


VARFÖR har jag börjat gå upp på nätterna och tro att jag måste börja göra mig klar för skolan? För typ 2 veckor sedan eller någonting så gick jag upp vid 4 tiden och började sminka mig och kollade sedan på klockan och blev sur att jag hade gått upp för tidigt!
Eller, har jag börjat gå i sömnen?


Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0