Jag ska packa,oh fundera över mitt väskproblem!

Jag ska snart packa tror jag, måste bara bestämma vilken väska jag ska ha med mig imorgon! Vilket bekymmer,håller ni inte med? Ska iallafall till Hanna imorgon,ska sova där! Lär bli nice. Tar med mig kameran,och förhoppningsvis blir det väl ett par kort skulle jag tro!?

Och jag har lovat Hanna att jag ska skaffa magrutor,och sedan så ska jag byta ut boxningsbollen mot min mage! Jag stod och spände min mage och sedan boxade jag på den. Så är det om man heter Jessica!

Nu ska jag se om jag kan lösa mitt väskproblem,sedan packa lite sedan kanske sängen om sängen har tur!



(bild från google)
Min väska ser inte riktigt ut sådär, men det där var nog de närmaste jag kunde komma! Den dära är iallafall bättre om jag ska rymma mycket! Men jag gillar den inte,för den är typ för stor,och klumpig!


Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0