jag följde inte med..

Jag sitter här och eggar musik på spotify, har bärbara datorn (dock inte min egen) mamma,brorsan och låtsas pappa är i stugan, eller dom är hos en massa människor där borta i byn.. Men jag följde inte med, för idag så ska jag nog vara med Sanna tror jag! Och jag har bestämt att vi ska baka chokladbollar, aa om hon vill förstås! Sedan vet jag inte vad vi ska göra. Måste iallafall städa nu,ifall hon kommer hit! Juste,ska försöka rensa min väska idag också. Jag vill fara och köpa linnen/vanliga tröjor någonstans + tugummi..

Juste, jag funderar på att byta klass..

Bju på bild som jag hitta på den hära datorn..


Kommentarer
- -
Postat av: :)

Varför vill du byta klass? :)

2010-02-20 @ 15:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0