inte update idag, men nu äre!!

Har inte bloggat någonting idag,men jag har faktiskt en anledning.. När jag kom hem,var jag sjukt trött,sliten.. Helt slut,sedan dess har jag väl legat i sängen och skrikit! Min arm gör ont, jag har träningsvärk. Känns som om något gått ur led.

Idag slutade jag 13:20, men stannade på skolan tills typ 16:10.. Ja, det är sant! Jag och Felicia var kvar typ 3 timmar nästan, fast vi drog på Ica och köpte massa choklad:] och så smet vi in på BISS teknik lektion,men blev busted för att en osmart sak råkade skrika; TJAAAA! :D

Nu sitter jag iallafall och ser på efterlyst, pappa har smörjt in min armled med tigerbalsam och det luktar starkt som sjutton.

Dom hade stängt av ventalationen på skolan idag,så det blev typ ingen bra luft. Jag fick as ont i huvet,så jag somnade på 2 lektioner typ.


Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0