Hur lång tid det tar på morgonen för smink..?

Det är mycket snack om hur lång tid det tar för folk att sminka sig på morgonen (vardagssmink).. Skulle jag säga att jag sminkar mig i en kvart skulle folk tycka att det var sjukt länge, skulle jag säga att det tar kring 5 minuter skulle folk säga att det är snabbt eller kanske lagom?
Folk kanske tror att det ska ta en kvart för mig?
Men egentligen, vadå? Om man tar lång tid på sig kan det vara ett tecken på att man är noga?
Det jag vill ha sagt är att, imorgon då ska jag ta tid på hur länge det tar för mig på morgonen med bara sminket.. Kanske det låter löjligt? Men det skulle vara kul att se hur lång tid det tar!
Men, det är ju andra saker som också tar tid.. Tillexempel hår?



Hur lång tid tar det för er på morgonen?


Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0