Frisk i ryggen,dom vill att jag ska ut som en fet björn?

Idag var jag hos skolläkaren,eller dom hade tagit dit en ryggläkare (?) och jag behövde att gå dit och kolla min rygg eftersom på min gamla skola så hade jag kollat och de var lite misstänksamma (?) men de kom iallafall fram till att nu är jag frisk! Jag vägde och mätte mig också. Jag hade gått ner i vikt, och nu sa han åt mig att jag inte fick gå ner i vikt nå mer för att då blir jag sjuk! Åh, alla läkare ber mig äta mer och mer.. Jag börjar se ut som en björn snart? Är det de dom vill? Dom vill att jag ska vara fet? Men, mig kan dom inte säga emot!

Jag hade inte växt något mer iallafall,han sa att jag har slutat växa helt.. Jag tycker ändå inte att jag är speciellt lång,eller om jag tänker på att jag kommer ha denna längd i ungefär hela mitt liv så känns det så kort!



Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0