Förskylning på G?

Jag känner mig otroligt lat,eller någonting.. Ligger typ i min säng med datorn, flyttar till vardagsrummet går tillbaka till mitt rum, ligger och dricker coola. Tänker på en sötnos ♥♥♥,och tänker på hur jag ska göra om mitt rum typ! Känner mig typ sjuk, men ärligt. Slöjden idag, kändes otroligt dryg. Kände mig förskyld. Kanske, någon förskylning på gång? Men hoppas den kan vänta tills nästa vecka,så jag inte blir sjuk på mina lediga dagar!

Jag vet inte vad jag ska blogga om,är helt tom känns det som.


Märker ni vilken satans bildbrist jag verkar ha? Men det är nog bara det, jag har inte orkat ta massa bilder nu på slutet, känner mig så otroligt sliten! Ni får nöja er med andra bilder sen "förr"

Bildinlägg kommer i nästa inlägg, vi ses /jessiee ♥♥♥


Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0