.

Vad gör man när alla klagar?
Man kämpar,kämpar och kämpar.
"Kämpar så att man sliter sönder sig själv"
Jag skulle inte behöva kämpa såhär, om ni bara kan hålla käften
för en sekund.
En enda sekund snälla,
jag har försökt kämpa mig ur skiten.
Men vad jag än gör,så blir det bara fel.
Jag försöker hålla humöret på topp,
för jag har bestämt mig att gå vidare.
vidare över allt.
Håll min hand,och släpp inte taget.
Det är kanske inte meningen att Jessica ska lé?
Jag oroar mig varje dag,varje kväll,
över vad som händer nästa dag?
Vad är nästa problem?
"Glöm dina bekymmer,imorgon kommer nya"
Varje dag är det nya saker, är det inte det ena så är det det andra.
Låt mig bara vara, för jag orkar inte höra.
Fattar inte hur så korta ord, kan så såra så jävla mke..?


Kommentarer
- -
Postat av: Matilda

VAD??;/;/;/<3

2010-02-13 @ 10:12:09
URL: http://maddematildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0