Dagen.. & HANNA,jag vet att du love(ar) mig! :D (love-(ar) = älskar)

Skola idag, dagen började med idrott! Vart någon random lek. Sedan var det SO, och jag höll verkligen på att bryta ihop! Först läxförhör,gick sådär.. Sedan en hel lektion på typ 85 minuter, jag pallade inte seriöst! Satt och tänkte att jag skulle bränna upp skolan. Och sedan vart jag bara irriterad på allting, vi säger såhär; SO LEKTIONEN FÖRSTÖRDE MIN DAG,nästan.. Det blev bättre när jag fick mat! Efter maten, så var det Språk,sedan Slöjd. Verkligen chill, fast jag gjorde iallafall någonting. Jag blev klar med min slöjdpåse! (även fast jag bara behövde dra igenom en tråd och det gjorde Hanna, och min lärare åt mig. Haha, jag är så bekväm) Sedan sista lektionen var matte! Och alla hade godis med sig, dom hade tydligen bestämt det. Och jag går ju spec matte, alla dagar utom fredagar så inte hade jag fått höra ngt! Men vi körde iallafall något drygt spel. Så jag,Emmy och Joanna fuskade oss igenom det!

Sedan så övertalade jag läraren om att få gå ut resten av lektionen och "snacka" hon ville att vi skulle göra det i klassrummet men jag övertalade. Jag äger,så då kom några fina personer och var social!

Efter skolan så var jag med Ludwig, snackade en massa och planerade en kväll med massa personer. HANNA, JAG VET ATT DU ÄLSKAR MIG! Eller du kommer iallafall att göra det

Orkade inte leta ngn bild,så det fick bli denna "gamla" bild!


Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0