2 och ½ lektion idag,sköönT!

Jag kom på att jag hade bara typ 2 och ½ lektion idag.. Så himla skönt asså! Hoppas engelskan är inställt imorgon också! Iallafall,imorgon ska vi bestämma vad vi vill göra på frilufsdagen! Tror jag ska ta bowling, men det är inte säkert att det finns kvar platser till oss sjuor! Eftersom att niorna får välja först,sedan 8orna och tillslut 7orna, och det finns ju typ 7 olika 9or,8,or och sjuor. Man kan välja paradispadet,men tar förgivet att alla väljer slut på det! Hoppas det finns plats på Bowling,annars så vet jag inte vad jag ska välja. Slalom,vore faktiskt kul.
Är ganska "sur" nu så, ska väl inte skriva så mycket.


Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0