18 på matteprovet.

Idag fick jag se mitt matteprov. Jag fick 18, 18 hela poäng till och med! Omprovsgränsen var 10. Och jag vet inte vad man kunde få om man hade alla rätt. Men jag tror att det var 28! Jag behövde iallafall inte göra omprov, och det är jag ganska stolt över. So förhöret gick väl sådär. Var enklare än vad jag trodde!

Aja, nu skiter vi i skolan. För nu är det långhelg, är ju ledig på måndag. Otroligt skönt! Idag är det ju fredag,men jag har ingen fredagskänsla. Vet inte vad jag ska göra ikväll,

Jag fick välja mat idag, pappa tyckte vi skulle äta hamburgare. Men de tyckte inte jag,för jag tyckte att det skulle bli potatisbullar!

Imorgon ska jag iväg till bjurholm,känns ju lite smådrygt egentligen. Och jag vet inte vad jag ska ha på mig,ska typ träffa hela "tjocka" släkten.


Bjuder på random bild,eller a. Gammal bild,så inte dagens outfit. den där bilden är "gammal".


Kommentarer
- -
Postat av: Linnéa

Ska du säga!! <3

2010-02-12 @ 21:53:37
URL: http://linneajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0